Продавець Euro-tekhnika.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 1 рік.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
106 відгуків
+380 (93) 806-11-82
Менеджер

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Якщо у Вас виникли питання або проблема з товаром, зателефонуйте нам! Скористайтеся контактами на сайті, ми завжди на зв'язку в робочий час! Компанія здійснює повернення й обмін товарів належної якості згідно з Законом «Про захист прав споживачів». Повернення й обмін товарів можливе впродовж 14 днів після отримання товару покупцем із транспортної компанії! Для того, щоб повернути або обміняти товар, потрібно придбати низку умов: 1. Товар не був у вживанні та не має слідів використання (дряпин, відколів, потертостей, плям тощо). 2. Товар повністю укомплектований і збережений фабричне паковання. 3. Збережено всі ярлики та фабричне маркування. 4. Товар зберігає товарний вигляд і споживчі властивості. Процедура повернення та обміну: 1. Повідомити менеджеру про бажання повернути (або обміняти) товар. 2. Менеджер надасть вам дані для відправлення товару (номер мобільного, Ф.І.О. одержувача та відділення НП, Львівська обл., м. Дрогобич НП1. 3. Відсилання товару йде за Ваш рахунок. 4. Надайте номер ТТН менеджеру. 5. Після отримання товару впродовж 14 днів (зазвичай 2-3 робочих дні) ми надаємо результати діагностики та погоджується з вами повернення або обмін. 6. Обмін відбувається впродовж 1-5 днів після твердження. 7. Повернення товарів відбувається впродовж 3-5 днів після узгодження (напишіть свій номер карти, ПІБ одержувача). Упродовж зазначеного періоду, Вам буде відправлена квитанція про повернення коштів! Умови повернення товару неналежної якості. Товар неналежної якості має такі недоліки, з якими його використання за призначенням неможливе. Покупець має право повернути/обміняти отриманий товар неналежної якості, якщо отримав: - товар з дефектом; - товар з не повним комплектом; - товар з пошкодженнями (сколами, подряпинами, плямами тощо). При поверненні товару неналежної якості, зворотню доставку оплачує продавець. При поверненні товару належної якості, зворотню доставку оплачує покупець. Згідно з Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переведенні незадоволених товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner