Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаДоставка службою "Нова Пошта" здійснюється у відділення, у поштомат або кур'єром на адресу. Адресна доставка Нова пошта - від 85 грн Термін доставки 1-3 дні Нова Пошта - від 50 грн Термін доставки 1-3 дні Нова Пошта поштомат- від 50 грн Термін доставки 1-3 дні
- УкрпоштаДоставка службою "Укрпошта" здійснюється у відділення або кур'єром на адресу. Адресна доставка Укрпошта - від 85 грн Термін доставки 1-3 дні Укрпошта - від 50 грн Термін доставки 1-3 дні
- DeliveryДоставка службою "Delivery" здійснюється у відділення або кур'єром на адресу. Delivery у відділення - від 85 грн Delivery кур'єром - від 85 грн
Способи оплати
- Пром-оплатаЯкщо доставка Delivery у відділення чи Delivery кур'єром то Пром-оплата не застосовується, там діє заборона видачі.
- ПісляплатаОплата в такий спосіб дозволяє оплачувати товар після огляду у відділенні Нової Пошти!
- Готівкою
- Оплата на банківську картку ПриватБанк 4149629362654055 (Щомак П.)Оплата на банківську картку ПриватБанк 4149629362654055 (Щомак П.)
- Оплата на картку Монобанка 5375 4114 0617 9932 (Щомак П.)Оплата на картку Монобанк 5375 4114 0617 9932 (Щомак П.)
- На Рахунок ФОП Отримувач Щомак Петро ФОП; р/р UA043052990000026002031013001На Рахунок ФОП Отримувач Щомак Петро ФОП; р/р UA043052990000026002031013001
Гарантія:
Якщо у Вас виник гарантійний випадок, зателефонуйте нам! Скористайтеся контактами на сайті, ми завжди на зв'язку в робочий час!
Для того, щоб повернути товар за гарантії, потрібно зоблюсти низку умов:
1. Повідомити менеджеру.
2. Менеджер надасть вам дані для відправлення товару (номер мобільного, Ф.І.О. одержувача та відділення НП.
3. Відсилання товару йде за Ваш рахунок.
4. Надайте номер ТТН менеджеру.
5. Після отримання товару компанія робить діагностику товару, з'ясовує причини зламання, несправності. Якщо гарантійний випадок настав із вини компанії, товар ремонтується і відправляють покупцеві, доставку оплачує покупець.
Якщо поломка товару відбулася з вини покупця (порушення правил експлуатації, неперервний догляд за товаром) у ремонті та гарантії покупцеві може бути відведено.
Для того, щоб повернути товар за гарантії, потрібно зоблюсти низку умов:
1. Повідомити менеджеру.
2. Менеджер надасть вам дані для відправлення товару (номер мобільного, Ф.І.О. одержувача та відділення НП.
3. Відсилання товару йде за Ваш рахунок.
4. Надайте номер ТТН менеджеру.
5. Після отримання товару компанія робить діагностику товару, з'ясовує причини зламання, несправності. Якщо гарантійний випадок настав із вини компанії, товар ремонтується і відправляють покупцеві, доставку оплачує покупець.
Якщо поломка товару відбулася з вини покупця (порушення правил експлуатації, неперервний догляд за товаром) у ремонті та гарантії покупцеві може бути відведено.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Шановні клієнти! Просимо Вас оглядати товар при отриманні на наявність браку, пошкоджень. Повернення товару можливе протягом 14 днів, якщо товар не був у використанні і має новий товарний вигляд і цілу коробку.