Електроскутер триколісний Crosser Transit TR-5 NEW 800W, 10 колеса. Транзит
0 (93) 806-11-82 тел
Електроскутер триколісний Crosser Transit TR-5 NEW на ньому поїде кожен, простий в управлінні, 3 швидкості і 1 назад, стійкий.
Він двомісний або ззаді вантажний відсік можна зробити.
Максимальна швидкість
до 35 км/год, найбільша дистанція пробігу від
45 до 55 км. залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку поїздки.
Потужність двигуна – 800Вт.
Акумулятор 72V-20Ah (гель) тягова свинцево-кислотна, тип батареї AGM
Великі колеса 10 дюймів, проїде скрізь, безкамерна.
Максимальне навантаження
220 кг
У комплектацію електротрайка Crosser Transit TR-5 NEW входить:
- три режими швидкості та задній хід
- Передній багажний кошик;
- РК панель приладів зі спідометром, показником заряду батареї;
- фара головного світла, повороти, габарити LED;
- сигналізація
Розмірність та тип шин: передня шина 3.00-10, задн
і шини 3.00-10.
Система гальм : передній-дисковий з ручним приводом за допомогою важеля на кермі
задній- барабанний.
Гальмувати можна правою ногою і на кермі ліве, праве.
Є ручник.
Є утримувач телефону.
Тип – прямий привід, виготовлений у формі безщіткового двигуна колеса на постійних неодимових магнітах з датчиками Холла та максимальною потужністю 600 Вт. Номінальна потужність двигуна колеса –
800Вт.
Мотор є тяговим модулем виносного типу з безщітковим приводним валом з термозміцнювальної сталі, поміщений в герметичний корпус з алюмінієвого сплаву з сильним ребром для зовнішньої тепловіддачі.
При виробництві електромотора використовувалися магніти з алюміній-нікель-кобальтових елементів (
сплав AlNiCo).
Акумуляторна батарея тягова свинцево-кислотна, тип батареї AGM із загальним номіналом
72V-20Ah.
Технічні характеристики
Тип привода |
Привід від електродвигуна двигуна організований через понижуючий редуктор шестернясткового типу з двома напіввосьми нерівної довжини, що передає момент на задню тягову вісь електротрайка
|
|
Свинцево-кислотна батарея з сумарною напругою 72 вольтів і місткістю 20A. Середній час повного заряджання від 6 до 8 годин |
|
|
|
Тяговий електродвигун виносного типу з приводом через понижувальний редуктор шестеренного типу на напівосі нерівною довжиною. Безщітковий із приводним валом (сердечком) з термоупорошеної сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребрами для зовнішнього тепловіддання. У конструкції двигуна застосовані алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo) |
|
Додаткове пасажирське місце |
|
Є можливість трансформації на три посадкові місця |
|
Макс. швидкість під час руху на електротягу км/год |
|
35 |
|
З дистанційним керуванням (два брелоки в комплекті) |
|
Живлення для підзаряджання батареї |
|
Електрична мережа з напругою 220 Вольт ( заводський модуль для підзаряджання додається в комплекті) |
|
Розширений стандартний пакет опцій |
|
для двох |
|
LED-фара головного світла |
|
|
|
Передні гальмівні механізми |
|
дисковий з ручним приводом за допомогою важеля на кермі |
|
Задній гальмівний механізм |
|
Барабанний із механічним ножним приводом |
|
|
Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами |
|
|
Залежна підвіска на паралельних важелях із пружинно-гідравлічними амортизаторами |
|
|
Передня шина 3.00-10, задні шини 3.00-10 |
|
|
|
|
220 |
Габарити
Довжина, мм
|
1771 |
Ширина, мм
|
650 |
Висота, мм
|
750 |
Споряджена маса, кг
|
132 |
ФОТО ВІД НАШИХ ЗАДОВОЛЕНИХ КЛІЄНТІВ