|
Інтегрований у заднє колесо безщіточний електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo). |
|
Max швидкість при русі на електротязі, км/год |
|
|
Ємність акумуляторної батареї |
|
Свинцево-кислотний тяговий акумулятор 72V-20Ah. (ємність 20 Ач, напруга 12 В) |
|
Запас ходу на електротязі, км |
|
≤52-60 (в залежності від дорожних умов та погодних умов) |
|
Максимальна потужність електродвигуна, Вт |
|
|
Розрахункова кількість циклів заряду батареї |
|
|
|
Так |
Розширений стандартний пакет опцій |
|
|
|
Габаритний ліхтар, стоп-відбивач та покажчики поворотів |
|
|
LED-фара головного світла |
|
|
Свинцево-кислотна батарея із сумарною напругою 72 Вольта і ємністю 20 A/г. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. |
|
|
|
|
Інтегрований в заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. Номінальна потужність - 950 Ватт Максимальна потужність – 1000 Ватт. |
|
Задній гальмівний механізм |
|
Дисковий з ручним приводом за допомогою важеля на кермі |
|
|
|
|
Маятникова із двома пружинно-гідравлічними амортизаторами |
|
|
Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами |
|
Передні гальмівні механізми |
|
Дисковий з ручним приводом за допомогою важеля на кермі |
|
|
Легкосплавні, пофарбовані порошковою емаллю |
|
|
|
|
3.00 -10 / 3.00 -10; безкамерні шини |
|