Електротрицикл вантажний Електроскутер трьохколісний FADA БіЗОН 1800W Сірий
Трицикл вантажний – це потужний триколісний електроскутер для транспортування вантажу. Трицикл вантажний це високоякісна та недорога техніка нового покоління.
Fada 1800W – найбільший представник вантажних електротрициклів у модельній лінійці.
Електродвигун 1800W.
Запас ходу на електротязі до 60 км.
Макс. швидкість під час руху на електротягу 45 км/год.
Охоронна сигналізація з дистанційним керуванням.
LED фара головного світла.
Сидіння, є 2 амортизатори
У кузові є можливість розкласти лавочку, розкладна спинка водія.
Підвіска перед/зад - амортиз вилка/ресори
Усі три борти відкидаються
Привід задній від двигуна через кардан на півосі
Вантажопідйомність 950-1100 кг.
Відмінність від усіх моделей полягає в максимальних габаритах вантажної платформи 1800 мм довжина х 1300 мм ширина х 550 мм висота борту (площа кузова 2,34 м2), загальної вантажопідйомності, що дорівнює 1000 кг, 1500 з генерації максимального тягового збільшення запасу ходу під час перевезення важких грузов.
Розмірність та тип шин: передня шина 4.50-12, задні шини 4.50-12.
Система гальм : передній / задній - дисковий/барабанний.
Тягові AGM VRLA батареї, що не обслуговуються, сумарною напругою 72V-58A/h (4176Вт*ч).
Технічні характеристики
|
Привід від електродвигуна двигуна організований через знижувальний редуктор шестерні типу з двома півосями рівної довжини, які передають момент на задню провідну вісь електротрицикла. Передбачено наявність задньої швидкості. |
|
Тягові AGM VRLA батареї, що не обслуговуються, сумарною напругою 72V-58A/h (4176Вт*ч). АКБ входить до стандартної комплектації. Робоча пружна — 12 вольтів; Ємність за 3-20 годин розряду (С3-С20) – 52-58A/h; Вага (кг) – 15,5; Діапазон робочих температур – від -15°С до +70°С; Напруга заряду в буферному режимі – 13,7-13,9 Вольт; Напруга заряду в циклічному режимі – 14.75 – 14,85 Вольт; |
|
РК панель приладів з індикацією ступеня заряду батареї, швидкості, покажчиків повороту та індикаторами включених елементів зовнішнього освітлення |
|
Двигун, тип
|
Тяговий електродвигун виносного типу з приводом через знижувальний редуктор шестерні типу на півосі нерівної довжини. Безщітковий з приводним валом (сердечником) з термозміцненої сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребра для зовнішньої тепловіддачі |
Запас ходу на електротязі, км |
|
До 70 км залежно від дорожніх умов, величини та загальної маси корисного навантаження. |
|
Max швидкість при русі на електротязі, км/год |
|
≤45 |
|
З дистанційним керуванням |
|
Живлення для підзарядки батареї |
|
Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті) |
|
Розрахункова кількість циклів заряду батареї |
|
Ресурс АКБ-480 циклів при глибині розряду – 60% |
|
|
Лінзована LED-фара головного світла + додаткові фари |
|
|
Задній габаритний ліхтар стоп-сигнал, вказівник повороту |
|
Передні гальмівні механізми |
|
Барабанний з механічним ножним приводом |
|
Задній гальмівний механізм |
|
Барабанний з механічним ножним приводом + гальмо стоянки, активованим важелем |
|
|
Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами та додатковими пружинами на передніх стійках |
|
|
Залежна підвіска на напівеліптичних 7-ми листових ресорах |
|
|
Передня шина 4.50-12, задні шини 4.50-12 |
|
|
|
|
|
Габарити